Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441222
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
06.03.2009 01:55 - Една малка цигуларка...
Автор: damned Категория: Изкуство   
Прочетен: 3199 Коментари: 3 Гласове:
0



image
Добър вечер, Живот!

Не ме ли помниш?
(Забравил си ме...)
Това съм аз!
(...една малка цигуларка...)

Дойдох да ти посвиря.
Ей така.
(Всъщност вятъра ме накара!)
Поспри се за малко де!
(Неизказания въпрос "Защо?")
Ами... самотно ми е.

Ето, стол съм ти донесла.
Да! За теб е. Поседни.
Ще ти посвиря нежно, мимолетно...
Болката отеква в струните.
(Дори) в душата ми!

Тук сме само двамата, Животе!
Под уличната лампа закъснели.
Самотни. Мокри. Безнадеждни.
(Нямам си никого...)
Също като тебе.

Виждам те, че бързаш вече,
(не ми остави време да живея).
Тръгваш ли? Довиждане!
Риташ стола с усмивка...
(Върви по дяволите!)

Аз оставам тук.
Под уличната лампа и нощта.
...
След теб на стола жена приседна.

Добър вечер, Самота.


Тагове:   малка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Романтично
06.03.2009 03:31
и тъжно . Много е хубаво , макар , че не ми се иска толкова млади момичета да пишат за страдание . Живота тепърва ще ви измори . Не бързайте да пораствате .
Поздрави !
цитирай
2. victoriavselena - много хубаво пишеш
10.05.2009 19:57
докосваш чувствата ми. Благодаря ти.
цитирай
3. damned - Аз ти благодаря, че се отби! Ус...
24.05.2009 22:53
Аз ти благодаря, че се отби!
Усмивки! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене