Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441055
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
26.03.2009 03:27 - Имало едно време...
Автор: damned Категория: Изкуство   
Прочетен: 2778 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 25.12.2011 00:45


Имало едно време...

Там.
Отдавна.
(Преди в съня ми тази нощ.
Да се явиш.)
Видях глухарчета.
(В очите ти.)
Бели ангели.
Си играеха.
На слънчеви зайчета.
(С косите ми.)

Разхождахме се.
Сред море от изгреви.
(В поле от слънчогледи боса стъпвах.)
Като реалност.
(Даже вятъра усещах...)
А измислица е всъщност.

Душата ми летеше.
Сгушена в крилете.
На калинки.
(Бог заради нас.
Небето синьо сътвори.)
Усмихна се.
(На любовта ни.)
Дочух го.
(Да прошепва.
На звездите.)
"Осветете пътя им!"
И с капчици роса.
Поръси устните ни.

...
Нека вечността.
(В съня ми, Боже!)
Продължи.
Обичам те.
Само това е.

Без теб.
Наяве.
Дори утринната роса в очите ми...
Горчи.
 


Тагове:   angels,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Наистина ...
26.03.2009 03:37
прекрасни стихове пишеш ...
Поздрави!

пп: директно те добавям в блога си :)
цитирай
2. damned - Сърдечно благодаря за топлите д...
20.04.2009 14:34
Сърдечно благодаря за топлите думи! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене