Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441197
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
30.11.2009 23:54 - Музикална кутия
Автор: damned Категория: Изкуство   
Прочетен: 1591 Коментари: 2 Гласове:
1



Hush, my dear..
...

Завъртам ключето
и мълчаливо гледам
как бавно изплуват
на фона на музиката
две фигурки. Пластмасови.
Завъртат се бавно,
следват мелодията.
Нежна и смугла.
Притварям очи
и мечтая.
Жената съм аз.
Мъжът е пластмаса.
С лице. Обърнато
към мен.
На бал сме.
И мелодията същата е.
Нежно ме подкрепя...
Сякаш мога да се счупя.
Усещам парфюма.
И от неудобство
преглъщам.
Незабелязано.
Като в приказка.
Огромна зала
с полилеи.
Безброй непознати.
Само ние сме с маски.
А под тях усмивки.
Нарочно. Часовника
отмерва секундите
до края на измислената
наша вечност.
Тик. И так.
Полунощ е.
Пламъци в очите
разгоряха се.
Дъхът ти замъглява
съзнанието ми.
(Като детска рисунка
на прозорец в зимен ден.)
Каляската ме чака.
Тръгвам!
Не идвай след мен.
Не ще ме видиш веч.
Тик-так. Оставям ти
ключето си. До утре.
Завъртам го.
И пак сме двама.
Мелодията и мястото ...
...са същите.



Тагове:   кутия,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. summerstorm - love it
02.12.2009 23:22
Т'ва влиза директно в моя топ.Точно от това имах нужда.Както винаги много се усещаме..
цитирай
2. damned - Т'ва влиза директно в моя топ. Точно ...
03.12.2009 13:56
summerstorm написа:
Т'ва влиза директно в моя топ.Точно от това имах нужда.Както винаги много се усещаме..

Мнението ти винаги е важно за мен. Благодаря... за всичко! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене