Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440752
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
24.11.2009 20:53 - Черно.
Автор: damned Категория: Поезия   
Прочетен: 1142 Коментари: 0 Гласове:
4



Бял лист.
Един живот.
Моят.
И разпръснати
разноцветни моливи.
Рисувам само с черният.
Имам си всичко.
Издраскано
с дебели контури.
Само ти липсваш.
А има
още много място.
До мен и
фалшивата,
семейна идилия.
В един живот.
Моят.
На белият лист.
Подредено.
Чисто. И черно.


Скицирам ръцете
плахо.
И с лека усмивка
представям си как.
Силни
и същевременно
нежни.
Придържат цвете.
В сънен полумрак.
Облечен си в черно.
Ще бъдеш както всички
предходни картини.
(Така си замислен.)
В скицата
светлосенките
разтягат се.
В далечни,
болезнени истини.
Елегантно, черно палто.
Гарваново черна коса.
Контрастът с бялото
ще излезе дяволски добра
комбинация.

Носиш кръстче. Сребърно.
(Май твърде много
ще заприличаш на мен.)
Малко по-надолу...
(надрасках)
...мъртво
и черно сърце.
А така ми се иска...
Само понякога.
Да си съвършен.


От белият лист
ми остана само едно.
Недовършен ще си.
И занапред.
Нямам повече
черни моливи.
Гума.
Скици.
И... Теб.


Когато те видя,
вече ще зная.
И ще имам
безброй ята гарвани
на фона на твоя портрет.
Небето твое ще бъде черно.
Както моето. Както нашето.

Когато ти нарисувам

...лице...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене