Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441236
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
24.05.2009 22:37 - На моят близнак по душа
Автор: damned Категория: Изкуство   
Прочетен: 1843 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес изпращам те към дверите
на големия и труден живот.
Не съм до теб.
А така ми се иска...
И моля се да успееш.
Прегръщайки те.


Плача безмълвно.
С цялото си същество.
Далече си. И твърде близо.
Част от мен. Като едно цяло.


Каквото и да се случи,
знай до теб ще съм. И занапред.
Обещанието ми нек" завет да стане!
Поставих го в сърцето.
На малка птичка в полет.


Пътят чака да го извървиш.
Успоредно с теб вървя.
Не се отчайвай!
Дори и в късна вечер,
притваряйки очи
уморено да мълвиш молитва...
Аз ще бъда там.
С аромат на есенния чай.
Донесла с тишината
шепичка тъга.
Едно приятелско рамо.
И своята усмивка.


Обичам те. Това е малко.
За всичко казано
и сторено от теб!
Обичам те. Това е всичко.

На теб, приятелко!
Едно малко дете,
а всъщност...
... порастнал ЧОВЕК!


Стихът остава незавършен...



Гласувай:
0



1. darkenedangel - Понякога от най-свидните и скъпи хора сме отделени така...
24.05.2009 22:45
може би така само сме истински с тях...
цитирай
2. damned - Може би....
24.05.2009 22:49
Може би....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене