Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441183
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
28.11.2008 14:45 - Сама със себе си...
Автор: damned Категория: Изкуство   
Прочетен: 1651 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 11.01.2010 20:22


Днес в светата обител видях лица (обезверени).
Дошли да пречистят сърцата си (покварени).
Днес запалих свещица (пращеше...)
Сякаш по-близо до Бога бях. Ала Той мълчеше...

Със писъци разбягаха се демоните,
приютени в тишината (от векове).
Приковани с вериги (дълбоко в спомените).
Раздираха. Болеше...
Или не?

Днес надеждата подаде ми ръка... Или не?
Мираж... Скри се зад плаща на вярата
(сякаш се удави... в море...)

Днес бях сама... със себе си. На църква.
Днес душата ми е чиста.
... Или нека бъде думата Му... Мъртва!
15.08.2008г.


Тагове:   молитва,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roden - Браво на теб!
26.11.2016 15:59
Браво!
Изчетох и се свих в себе си. Мнократно, стократно, всекидневно произнасям изписаното от теб към себе си. Но ти мощно си го подредила. Казах "Браво", защото си посмяла да се покажеш пред другите.
Знам, болезнено е. Но пречистващо. Като на изповед.
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене