Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441166
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
07.08.2010 17:13 - Изповед
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2487 Коментари: 1 Гласове:
4



Кажи ми, отче,
доволен ли ще бъдеш,
ако чуеш да ридае в мен
божествена частица?
Да се моля ли
за изкупление на празник
(искам по Илинден
Бог да ме превърне
в птица).

Да отлитна... Нависоко
и далеч. Сърцето си
в бодли на роза
да притисна.
Защото нямам сили
за последната си изповед...
(В зениците ми океан се плиска).




Тагове:   изповед,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jivi93 - това е най-истинската изповед, която съм чувала
10.09.2010 09:53
Поздравления!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене