Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441064
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
08.07.2010 19:11 - * * * R.S.K * * *
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1320 Коментари: 0 Гласове:
3



image


  Please, just hold me and never let me go.


~~~


Прегръщай ме! Чуваш ли?
Чакала съм този миг с цената на безброй есенни дъждове и преглътнати сълзи. И... само остани.
Любов съм... в дишащо докосване. И в миговете преди зазоряване... сънувам. Двама сме и някак си не вярвам. По пълнолуние срещнах те. Прегръщай ме! Докато съмне...
С топлина обгръщаш ме и всичко избледнява. Само погледа ти ми говори.
Уханието на кожата ти ме приспива. Мечтая за едно море и...
Ръцете ти обгръщат ме като завивка, и за миг сънливо те поглеждам. Усмихни ми се! В очите ти виждам закрила. Прегръщай ме!
Топлината ти прониква чак до студеното сърце. Пропуква се... нещо. Буря е.
Ние сме на нашето море. Протягам ръце, а ти... се усмихваш. И бягаш. Прегърни ме! А после с изгрева ще те пусна... Може би в нечии чужди мечти...
Сънувам. Вихър от болезнени въздишки...

"Докосвам те по мократа коса
с дъждовно-разпилените си мисли
и чувствам в себе си онази пълнота,
която рози във душата ми разлиства."*


Благодаря ти, че те има! Вдъхновение мое.
Тази нощ ме накара да се почувствам различно...

Прегърна ме.
                                                                                 
* * * R.S.K * * *



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене