Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441124
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
09.12.2009 17:50 - Ако остана...
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2123 Коментари: 4 Гласове:
3



Ако остана... можеш да разчиташ на мен. Винаги.
Ако остана... ще го направя не заради теб, а само и единствено заради себе си.
Ако остана... ще се усмихвам и смея по-често.
Ако остана... заради теб ще плача безутешно.
Ако остана... ще запазя детето в себе си.
Ако остана... заради теб ще го приспя.
Ако остана... бих искала да ми споделяш.
Ако остана... мълчанието ти ще ме убива.
Ако остана... рискувам да сгреша.
Ако остана... няма да дочакам прошката твоя.
Ако остана... ще те прегърна.
Ако остана... ще ме отблъснеш.
Ако остана... ще ти поговоря.
Ако остана... ти ще си глух за мен.
Ако остана... ще те гледам.
Ако остана... само ще ме виждаш.
Ако остана... ще намеря сили да те повикам.
Ако остана... ти вече ще си тръгнал.
Ако остана... изгубена в самота.
Ако остана... ще почувствам само съжаление.
Ако остана... и потърся смисъл.
Ако остана... ти ще ми отнемеш и това.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Оставам.
10.12.2009 20:35
И ти се наслаждавам!
цитирай
2. damned - Добре си ми дошла! :)
10.12.2009 23:38
pegas08 написа:
И ти се наслаждавам!


Много, много ти благодаря!
цитирай
3. stix - ако останеш. . . направи го за себе ...
12.12.2009 20:15
ако останеш...направи го за себе си
ако останеш... усмихни се вместо нея
ако останеш... няма да сгрешиш
самосъжалявай се
ако я загубиш
цитирай
4. damned - :)
14.12.2009 07:41
stix написа:
ако останеш...направи го за себе си
ако останеш... усмихни се вместо нея
ако останеш... няма да сгрешиш
самосъжалявай се
ако я загубиш

Хубави думи! Радвам се, че намина! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене