Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441191
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
17.02.2014 22:14 - Люлка, градина и небе
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 3450 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 21.02.2014 12:42


image
image

Имам си люлка. И мисля за теб. 
Малко зелено жабче. Светулка.  Замък. Звезда. Чрез теб достигам до смисъла. Повярвах, че възможно е  да си отгледам крила.
Имам си градина. Цветя и здравец ограждат я... Говоря ти за своята душа. Имам.  Нямам.  Щъркели летят. Животът ми е зарче.  Ти си ми шестицата. Чувството на сбъдната мечта.
Имам си небе. Рисувам по него с бяло. Коне. Слънца. И тра-ла-ла! Хубаво е, че си тук - отново благодаря за което!  "Моля, няма защо! - отговаряш, остви си при мен сърцето...
Вълшебница!"
Не си правя илюзии - вечността е само миг. И каквото е днес,  утре Бог не го е обещавал. Но аз съм тук  и ти си с мен...
Не спирай само  да ми носиш бои за рисуване  и нежната мисъл
за небето!


Тагове:   love,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roden - Ооооо!
22.11.2016 23:20
Как се изписва усмихната въздишка?
И защо няма коментари?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене