Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441035
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
19.06.2013 22:18 - Разговор с мама
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 5893 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Майко, още ли чакаш 
на прага? Сънувах те
с разплакани, зачервени
очи. А татко добре ли е?
Мен нещо сърцето ме стяга...
От толкова обич
душата ми се опустоши.
Простете ми, че си тръгнах -
бях почти като обезумял.
Простете ми, че наговорих тежки,
ужасни слова.
Простете ми -
изгубен съм в мрака
и липсата ви е съвсем осезаема...
Всичко е по моя вина!
Сестричката усмихва ли се?
Моля те, кажи ми,
нали не е изгаснала и тя?
Ами завръщането?
Дали не е още по-болезнено,
отколкото да тръшнеш зад гърба си
външната врата?
Леглото ми оправила ли си, майко?
И то ли ме чака
между тези прокълнати стени?
Не виждам пътя си, майчице -
няма слънце. Вече до лудост
ми се крещи!
Молиш ли се вечер за мен?
А къде ли е Бог, когато го няма?
Докато се лутам из
кръговете вечни на ада,
окончателно погребах
всички мечти!

А исках само

да се гордееш с мен.

Обичам те!



Това е всичко, мамо...


Тагове:   обич,   майка,   прошка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jivi93 - У дома... е най-прекрасно на тази земя!
20.06.2013 10:36
Върни се, damned!
"Знай, че тук, у дома, са твойте мечти!"
http://www.youtube.com/watch?v=fqovTVuU4kE

Нищо не е по-хубаво от семейството!

цитирай
2. damned - ...
21.06.2013 14:44
jivi93 написа:
Върни се, damned!
"Знай, че тук, у дома, са твойте мечти!"
http://www.youtube.com/watch?v=fqovTVuU4kE

Нищо не е по-хубаво от семейството!


Времето ще покаже кога точно трябва да стане завръщането... Благодаря за хубавите думи! :)
цитирай
3. roden - "А къде ли е Бог, когато го няма?"
28.11.2016 23:11
Бог винаги го има, ала понякога нас ни няма. Тръгваме подир богове-миражи и омаени от красоти и обещания, не забелязваме, че вървим из пясъци, а не по твърд. И ето че идва ден, когато миражите се разтварят във въздуха, и с ужас виждаме, че сме сред пустиня без край. Сами. Без вяра, без надежда, без любов - най-жестоката самота. Бродим из пустинята умиращи от жажда, отчаяни и с пронизителното усещане за гавра - "Измамен съм, предаден съм!" След дълго скитане из пустинята на болката, ето че идва ден, в който невидима десница ни извежда от нея. Та всъщност кой кого предаде? Или се самопредаде? Не Бог, а нас ни няма.
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене