Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441219
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
22.03.2011 01:29 - Andy McKee - Rylynn*
Автор: damned Категория: Музика   
Прочетен: 2626 Коментари: 5 Гласове:
5



Очаква ме дълга нощ в писане на протоколи за утрешните упражнения... Но най-хубавото е, че не ми е нужно кафе - стига ми Анди и китарата му... :)





Тагове:   andy,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Успешен ден след нощта!:)
22.03.2011 08:26
То така ще фалира кафеената индустрия, с такива китари!:)))
цитирай
2. damned - :)
22.03.2011 17:29
magicktarot написа:
То така ще фалира кафеената индустрия, с такива китари!:)))

Денят беше повече от успешен - явно думите ти ми донесоха късмет! :) :) Колкото до китарата... Тя е опиянение без махмурлук, за разлика от кафето, което си е чиста проба нерви без причина... :D
цитирай
3. magicktarot - Радвам се за късмета!:))))
22.03.2011 18:21
За кафето - наистина - около година успях да не пия въобще кафе - нищо ми нямаше и се чувствах супер. Ако някой ми беше казал, че мога да живея без кафе преди това - никога нямаше да повярвам, но се уверих сама.:) Сега обаче постепенно-постепенно пак го пропих. Поздрави!:)
цитирай
4. sorrowfulwolf - За кафето - наистина - около година ...
23.03.2011 23:48
magicktarot написа:
За кафето - наистина - около година успях да не пия въобще кафе - нищо ми нямаше и се чувствах супер. Ако някой ми беше казал, че мога да живея без кафе преди това - никога нямаше да повярвам, но се уверих сама.:) Сега обаче постепенно-постепенно пак го пропих. Поздрави!:)


Черният чай е добра алтернатива. Поне при мен действа, но всъщност никога не съм пил кафе и не мога да кажа кое е по-добрия вариант :)

Отново ти благодаря за хубавата песен! Не я бях слушал, но се насладих на всяка секунда от нея!:)
П.С http://www.youtube.com/watch?v=iZtHC6EwvL4 - Един поздрав и от мен :)
цитирай
5. damned - :)
25.03.2011 13:24
sorrowfulwolf написа:
magicktarot написа:
За кафето - наистина - около година успях да не пия въобще кафе - нищо ми нямаше и се чувствах супер. Ако някой ми беше казал, че мога да живея без кафе преди това - никога нямаше да повярвам, но се уверих сама.:) Сега обаче постепенно-постепенно пак го пропих. Поздрави!:)


Черният чай е добра алтернатива. Поне при мен действа, но всъщност никога не съм пил кафе и не мога да кажа кое е по-добрия вариант :)

Отново ти благодаря за хубавата песен! Не я бях слушал, но се насладих на всяка секунда от нея!:)
П.С http://www.youtube.com/watch?v=iZtHC6EwvL4 - Един поздрав и от мен :)

Усмихна деня ми! Благодаря ти! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене