Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441163
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
25.04.2010 22:55 - Влюбена
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1398 Коментари: 0 Гласове:
2



image

Завърнах се. Ето ме! Малко променена и повече вярваща...
Обещах ти и успях да удържа на думата си. Виждам те, тръгвам към теб и усещам напиращите сълзи. Не искам, а плача. Плача от щастие. Плача заради теб. Плача дълбоко в себе си. Плача, скрита от хорските очи. Пречистена съм. Самодива. Приветствието ти е като майчина ласка. Слънцето се усмихва и се скрива за миг зад малко облаче. Вятърът утихва. Пристъпвам като в просъница. Житните класове докосват пръстите ми и срамежливо се отдръпват. Душата ми лети. Вървя към безкрая. Земята е мека и отвсякъде ме обгръща аромата на прясно окосена трева. Жуженето на пчелите приспива съзнанието, а някъде далеч се чува сойка. Благословена съм. И не бързам да се затичам. Присядам сред стъблата. Жълта калинка кацва на коляното ми и само след миг отлита. Не я изпращам с поглед. Нека да не знам...
Влюбена съм. В теб. Влюбена в усмихнат летен ден... Смешно, нали? Знам само, че в прегръдката ти се чувствам защитена. Прегръщана от разлюляни житни класове, закриляна бащински от залязващото слънце и целувана... Боже, целувана съм от вятъра! О, не знаеш, Боже, как ме милва по очите и челото, как се вмъква в косата и дяволито плъзва по цялото ми тяло - като гъдел. Потръпвам. И се смея с глас.
Едно щурче подхваща своята песен. След него - още едно. И много други. С падащият здрач песента им се лее на приливи и отливи. Сойката замлъкна и отлетя. Житата си прошепнаха нещо. Стори ми се като въздишка. Земята под краката ми бавно изстива и сякаш с радост посреща прохладата на нощта.
Днес бяхме неразделни. Днес намерих своя пристан в скута ти. Плаках и се смях. Днес ми подари свобода и диханието от устните си. Минзухари. Сплетох си венец от тях. Обичам те... Някъде над мен падна звезда. Пожелавам си теб. Завинаги.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене