Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440859
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
18.03.2011 00:23 - Mind maelstrom*
Автор: damned Категория: Музика   
Прочетен: 1369 Коментари: 0 Гласове:
2



Ето това ме кара да се чувствам жива! ;)


Ch:
Nascentes morimur.
Nec possum tecum vivere, nec sine te.
Abyssus abyssum invocat.


I can feel a sorrow linger in my mind
and the dark that follows
makes me falter in my life
There"s a darkness, there"s a light
A narrow path and a wide

There is no tomorrow for the lost and blind
There"s no glee, nor sorrow
in the maelstrom of their minds
There"s an hour, there"s a time
Is this the end of the line?

There"s a fire fading deep within
Lost its spark, its will to be
There are seven doors within my dreams
I"ve found them all, but still no key.

Ch:x2




Тагове:   mind maelstrom,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене