Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440794
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
02.05.2009 21:16 - На раздяла...
Автор: damned Категория: Изкуство   
Прочетен: 1227 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.05.2009 21:40


What"s tomorrow without you?
Is this our last goodbye?

image Думите превърнаха се
в камъни. По дяволите всичко!
Светът ми черен стана.

На разсъмване. В огледален свят
почувствай ме. До себе си.
Дори и да ме няма.

Душата ми в стъкло превърна,
и горчиви капки по ъглите стържат.
Изплакани от ангели мечтите ни
в стиснатите шепи веч" пресъхват.

Болка няма. Нищо няма.
До теб съм /или не съвсем/.
Раздялата студен кинжал е.
Бог от нас извърна поглед.
/Уморен/...

Време е. Морето те прегърна.
/Не виждам в мрака силуети./
Било призвание моряк да си.
Трънлива самота пося в мен.

На тръгване.

Не се обръщаш... По-добре.
Сама с молитвата си продължавам!
Ще прошепна на Луната само-
нек" закриля те.
И брега да замълчи.
В очакване.


Тагове:   самота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене