Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440817
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
27.01.2019 21:08 - Зазоряване
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 6699 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 27.01.2019 21:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  "- Ще се страхуваш - казваше му Мос. - Затова, щом усетиш страх, спомни си, че най-дългата нощ е само осем часа, а най-дългият час е шейсет минути. Зората винаги ще дойде."

Нямам спомен зората да не ми се е случвала, Боже мой, но времето не винаги се измерва в секунди, минути и часове. Понякога просто броя въздишките, друг път излизам на терасата и гледам звездите.
Ако е безоблачно 
(поне навън, за душата ми е ясно)
успявам да проследя траекторията на част от съзвездията.  Без значение къде се намирам, било в града или сред природата, въздухът винаги преди зазоряване е различен. Пречистен. По-студен. По-жив, дори...  Често си мисля за това, все по-рядко говоря за него обаче... За времето, за чувството, за човешкото същество, което липсва.  Мисля за много неща едновременно, понякога се будя посред нощ и пак мисля. Рядко мечтая. Още по-рядко плача...  Чувствам се добре. Странно звучи, но е така. Може би започвам да свиквам с тези осем часа/шейсет минути липса.  Не всичко се измерва с цифри, любов моя! Някои неща могат да се премълчат. Много повече неща могат да се преживеят. Страхувам се от това колко лесно преживявам нещата, важните, трудните, задушаващите... Просто съм такава, любов! С изградена огромна стена срещу всичко, което може да ми се случи... по този начин не усещам.  Не съм аз. Няма ме. Прекрасно е... Всички тези секунди, минути, вдишай-издишай ми напомнят за чупливост и крехкост. Хубави думи, знам! Дори и те не достигат до мен, особено сега, особено в такива моменти...  Зората винаги ще дойде, писано е и ще бъде така вовеки.  Коя ли зора от всичките ще настъпи без да... бъда? Не се страхувам и, което е по-лошо, не ме интересува.  Нищо не е по-важно от този момент, точно сега...



Тагове:   обич,   ЗОРА,   самота,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viktornovaliss - :)
28.01.2019 19:51
Ехе, damned се завърна :)
цитирай
2. damned - :)
28.01.2019 20:56
viktornovaliss написа:
Ехе, damned се завърна :)


Може би трябваше да е с нещо по-грандиозно, но все пак... Радвам се, че намина! :)
цитирай
3. viktornovaliss - хехе
29.01.2019 00:04
какво по-грандиозно, на първа си ;) и даже не са те налазили хейтърите
цитирай
4. damned - ..
29.01.2019 21:46
viktornovaliss написа:
какво по-грандиозно, на първа си ;) и даже не са те налазили хейтърите

Засега удържам фронта! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене