Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439729
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
22.12.2016 02:43 - Закъсняла прошка
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1469 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 07.02.2018 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Баба е крехка.
И мила.

Все повече заприличва 
на малко дете. 
Когато ме целува по челото,
гласа ми преграква, пропада.
Без нея 

се чувствам като звезда 
в необятно небе.
Баба е дом и утеха.
Последната нишка
(да ме върне)
към безвъзвратно 
изгубено щастие.
А така да ми липсват мечтите. 
И дядо. И смисъл.
Дойдох за прошка, но съм  малка...
Толкова малка.
Прегръщам баба
с присвито до болка сърце.
Зад пъстрите й очи 
се е загнездила една безкрайна тъга. С размер на вселена.
Разплаках се.
Думи няма. 
Бог ми е свидетел, 
ръцете ѝ треперят по-силно от „обичам те“. 


Тагове:   обич,   болка,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Хубаво е да си прощаваме: нашите ...
31.12.2019 10:45
Хубаво е да си прощаваме: нашите най-близки винаги са заслужили това.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене