Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439743
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
17.02.2013 23:29 - Щастлива*
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2547 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Чета по ръцете ти
като по книга.
Ето, тези линии,
където се свързват,
обещават, че
ще бъдем двама.
Обещават реалност
и тихо нашепват, 
че всъщност ни има.

Взирам се в очите твои
и присвивам клепачи, когато
светлината от зениците ти
ме заслепява. А ти
се усмихваш
виновно.
Няма нужда!
Явно някой ме обича
такава...
Обича ме толкова силно,
че съдбата днес
при мен те изпрати!
Дава ми право
да бъда щастлива...

Знаеш ли?
Със себе си носиш аромат
на канела. На утрини летни.
Шоколадово сладко.
И на туко-що изпечен хляб.
В трапчинката до устните ти
нежно заспива
замаскирана лудост. А всъщност
любов е.
Усещам я!
Опияняваща...

Тогава се превръщам
в нощна пеперуда...
И искам да кръжа
около теб. Да бъда близо
до онази топлина...
А ако е грях, че те желая
толкова неимоверно силно -
прости ми, обич!

Аз сама се прокълнах! 


Тагове:   щастие,   обич,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roden - Коментарът е невъзможен!
30.11.2016 20:48
Да.
В мен се разсъни и развилня болезнен спомен...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене