Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441026
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
09.01.2013 22:48 - Ако можеше, щеше...
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2575 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако можех с докосване
да създавам светове,
щях да съм като Бог.
Щях да бъда единствена,
наричана още... Ех, любов!
Дъждовни облаци, реещи се
в безкрайното синьо небе.
Ако можех чрез словото
да говоря, щях да бъда безмълвна,
защото в тишината живеят
въпросите на отговорите.
И обратно.
И така до края.
Замълчи за миг и ще ме разбереш.
Ако можех да прощавам така,
сякаш не давам прошка,
а показвам на слепия - звездите,
щях да бъда ангел.
И чистата, неопетнена истина.
Щях да съм най-жива между живеещите.
Ако можех чрез болката
да те науча на щастие,
щях да ти кажа,
че тя е като хляб.
Трудно се преглъща - залък по залък,
почти винаги в комбинация с вино.
Това е цената,
която си плащаш
за обичането.
Ако можех да ти изпея песен така,
както душата ликува,
щях да бъда птица.
Щеше да ме наричаш Свобода.
И щеше да си имаш семенце,
от което да поникне мечта.
Единственото,
за което трябва да се молиш,
е време.
И да знаеш, че живота ти
е книга с чисто бели корици
и милиони празни страници.
Аз просто се отбих,
за да ти кажа нещо последно...
Ако можеше да видиш отвъд
своите кални пръсти,
щеше да знаеш само едно.
В деня, в който си получил
своя живот,
диханието и книгата...

Бог ти е оставил и перо.




Тагове:   Бог,   перо,   книга,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!
09.01.2013 23:13
Мъдро откровение!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене