Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440790
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
24.11.2012 19:17 - Някога през Декември
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 3469 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 24.11.2012 23:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Някога през Декември
заспах и ми се присъни
ти. Как ме чакаш
под онази улична лампа,
на ъгъла,
където се пресичат Вечност
и Обич. Звездопад от мечти.
Сънувам те. Клепките
леко потрепват.
Присъни ми се
желание да те прегърна.
И то ще остане наяве,
обещавам ти. Потриваш ръце
и когато издишваш, раздаваш Живот.
Някога през Декември
заспах и ми се присъни.
Как, може би, мога
да те обичам.
Дори и след като новият сняг
покрие калните стъпки
в нощта. Лек за старите рани.
И магия. Сподавен шепот.
Сънувам. Обръщам се
и присвивам длани
под завивката. Въздъхвам.
Отвъд си. С теб съм във съня.
Извън въображението, 
дадено ми от Бог.
Мога само да те сънувам.
Засега.
Особено през Декември.
Тогава нощите преди зазоряване
са по-различни. Някак нежни.
Без самота...

Съществуваш Отвъд.
В огледален свят.
Трудно ми е да повярвам,
че те има.
Чувството е хубаво.
Иска ми се и ти да ме сънуваш.
И да знаеш, че те чакам...

Чакам те.
Теб, да.
Под уличната лампа.
Сезонът е зима.
Декември е наш.
Завинаги.
Това е всичко.
А ти си "това".

През дългите нощи,
когато заради теб 
се превръщам...
в звезда.


Тагове:   обич,   сън,


Гласувай:
7



1. anibel - Много хубаво!
24.11.2012 19:57
Поздрав!
цитирай
2. damned - :)
24.11.2012 21:18
anibel написа:
Поздрав!

Много ти благодаря! :)
цитирай
3. jivi93 - Особено през Декември
26.11.2012 10:37
Много е приятно да се чете това стихотворение в навечерието на зимата. Стоплящо и красиво е! Поздрави!
цитирай
4. damned - :)
26.11.2012 14:22
jivi93 написа:
Много е приятно да се чете това стихотворение в навечерието на зимата. Стоплящо и красиво е! Поздрави!

Думите ти ме усмихнаха! Благодаря и аз за отделеното време! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене