Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439745
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
25.07.2012 01:14 - Далеч от мен
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1809 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 25.07.2012 01:32


image

Каквито бяхме,
такива ще станем.
Нито Бог,
ни ангелите му
ще спрат това.
Като теб бях -
като мен ще станеш.
Звездите ми потънаха
в нощта.
Удавени. Забравени.
Аз и ти.
Съзвездия.
В една изоставена
 (вече) вселена.
Сънувах комети.
От онези - с опашка.
Красиви бяха, нали?
След теб
настъпи есента.
В нечия друга реалност
падаха бавно
и сбъдваха чужда мечта.
Прощавам ти, че си такъв -
съвкупност от желания,
усмивка и...
отровата, стичаща се
в раната. Пръсти,
раздиращи очи.
Въпросителни.
Многоточия.
Твърде много "ти"...
Сваляме маските,
а още няма полунощ.
И дори монетите
не стигат. Да платя
на лодкаря.
За да те отведе
през река Стикс.
Далеч от мен.
Гласът ти заглъхва.
Нямах време
да си изживея
спомените...

Без маската
(и чувствата)
не можах
да те позная.
Ти си това,
което аз те направих.
Създадох те.

А сега
нямам сили
да те убия...

...тогава
върви по дяволите!

image


Тагове:   feelings,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене