Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441065
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
17.07.2012 15:14 - Братя
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1673 Коментари: 0 Гласове:
6



image

Братко! Братко мой...
Кръв от кръвта ми
и плът от моята плът!
С живота свой
заплащам за обичането -
монета,
търкулната по пътя...
приличаща на капка дъжд.
С всеки дъх
усещам стъпките
на наближаващата смърт...
Пеят птици в падащия здрач.
Братко! Братко мой...
Подръж ръката ми,
за да усетя малко топлината!
Искам да го кажа, но нямам вече сили..
И само шепна, но дори не знам
дали ме чуваш... дали знаеш, че...
"Бях ти верен до последния си час!"
Братко! Братко мой...
Ето, виждам...
С изгрева на новата луна
и онези трепкащи звезди,
лицето твое, обляно в сълзи...
Братко! Не плачи...
Аз винаги ще бъда тук!
И понякога с усмивката си
ще присвивам и очи...
Без значение,
че съм част от теб,
всеки път
когато те погледна,
една-едничка мисъл
ще пробие пътя си
през трепкащите устни...
И с поклона свой
простичко
ще кажа на света:
"Братко! Братко мой...
На небосвода
и тук долу, сред хората
съществува
само едно Слънце!
...
Прошумолява
тихо
ветрец.
Тишина.
...

(За мен беше чест!)

Бъди щастлив
със своята Луна*!"


image




Тагове:   love,   honour,   Asia,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене