Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440988
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
09.06.2012 01:21 - Измислена и истинска... прошка
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1617 Коментари: 0 Гласове:
4



Къде беше ти,
когато исках малко?
Малко като "малко",
а не като - "любов завинаги
и за времената след това".
От онази твоя обич -
измислена и истинска.
Проиграна.
Порочна.
И така желана!
Basta!!!

~~~

Не искам вълшебства
и приказки за приспиване.
Не ме лъжи!
Очите ми са слепи да те търся
в другите.
Залагам и играя.
Хвърлям заровете.
(Размяна на души.)
Като капан
за жертва.
Разкъсва и боли.
(Хляб за грешници.)
Вдигаш наздравица
и казваш - 
"Вино да се лее..."
Нежно се усмихваш...
а душата ми кърви...

~~~

Очаквам прошка.
А няма празник за това.
За това, че не мога
да свикна с жестоката мисъл,
че отдавна теб те няма...
А още си тук.
В една огромна празнина.

Къде изчезна в онзи миг,
когато
сезоните препускаха стремглаво
и ме дърпаха надолу;
когато всички мисли започваха
с болезнено "защото"...
А краят дойде така скоро...

~~~

Знаеш ли?
Аз все така
запълвам
дните си
със теб.
Сигурно в това греша.
Може би трябва
да те пусна.
Може би тогава
ще възкръснеш.
Давам ти своята прошка.
За това, че си Бог.

А аз съм просто
една от песъчинките
в Сахара...

Очакваща дъжда.


Тагове:   Бог,   обич,   прошка,   истинска,   измислена,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене