Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440885
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
21.05.2012 01:19 - Обещание
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2574 Коментари: 0 Гласове:
4



  Посветено с цялата ми обич!


Обещавам, че ще го направя.
Вярваш ли ми?
Моля те, кажи ми "Да"!
Ще онемея само за миг.
Когато те чуя, че пристъпваш
в сърцето ми.
Точно на прага.
Ще притворя тихо клепачи,
и сълзите свои ще скрия.
В косите черни нека изтлеят.
Неудържимо ще се разтреперя,
когато усетя дланите ти.
Да ме докосват.
Жарава.
Обич моя...
Добре дошъл у дома!
Бързаш ли? Недей!
Та ти едва сега дойде...
Имам нужда да поплача.
Искам да се сгуша в скута ти
и просто да си помълча.
Ей така. Както някога.
С теб съм дете.
И мечтая.
Но не за необятни светове.
А за тихо местенце
на брега на реката.
Където понякога вятъра шепти.
За далечни звезди.
(Очертаваш с пръсти пътя ни.)
И... помниш ли?
Ароматът на билков чай,
изпълващ дългите зимни вечери?
"Знам, боли...", прошепваш
и нежно прокарваш пръсти.
По челото. Косата. Ръцете ми.
Прегръщам те
и повече не искам от това.
Да бъдеш тук. Да бъдеш с мен.

Просто да слушам гласа ти,
докато нощта преваля.
И да заспя. До следващата
наша среща.

Не е sayonara.
Устните ти едва доловимо изричат...

Ken cha na...
Ken cha na...
*


~~~

*Ken cha na (от корейски) - Всичко ще бъде наред...



Тагове:   love,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене