Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441103
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
13.05.2012 14:52 - За Бог и Детето (2)
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1972 Коментари: 1 Гласове:
4



# Господи, ще ми простиш, аз нямам вяра в църквата, но си изработих една увереност в живота.

# Господи, докога ще търпиш вярващите и невярващите?

# Господи,
за какво са създадени тези глупави атомни бомби, че, ако тя се стовари
върху мен, тя ще ми обърка целия ден?

# Господи, познавам бедняци, които започнаха от нулата и стигнаха до безумието. Нали това не е твоят план?

# Господи, защо си създал този рай, да се мъчат и да пъшкат хората по него, не им ли стига адът?

# Господи, смъртта не ме устройва, направи така, че смъртта ми да не умира и тогава сам ще разбереш, че съм твой син.

# Господи, ако твориш смъртни хора, не ме включвай в сметките си, аз си имам други планове.

# Господи, ако един глупак живее вечно, ти вечно ли трябва да го храниш и няма ли той да те разори?

# Господи, след като съм безсмъртен, защо трябва да се раждам, да няма някаква грешка в твоя план?

# Господи,
уморих се да гледам баща ми и майка ми все нещастни, направи нещо по
въпроса, за да не взема нещата в свои ръце!

# Господи, когато
баща ми не може да спи и страда от безсъние и ти ли не можеш да спиш
или ти си се устроил по-добре от него, кажи ми, нали сме приятели?

# Господи, ако имаш лошо мнение за мене, коригирай го, защото по природа аз съм добър и ти много добре го знаеш.

# Господи, аз мисля, че за умрелите трябва да се говорят само хубави неща, защото те може да възкръснат.

# Господи, ако дяволът ми е враг, стани ми приятел, за да му видим сметката.

# Господи,
всяко нещастие ли се случва по разписание? Ако е така, тогава отмени моето разписание, защото аз не се нуждая от нещастие.

# Господи, не мислиш ли, че хората се стараят да нарушават твоите десет Божи заповеди? Е, тогава, защо им ги даде?

# Господи, моля те, повече не изпълнявай човешките желания, защото и без това адът стана много голям.

# Господи, в твоята книжка си дал някакво Откровение, а защо на мен не си дал, нали аз и ти трябва да се разбираме?

# Господи, ако се хвана сериозно да изучавам твоята книжка, ще стана ли истински човек или ще стана свещеник?


Тагове:   Бог,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!
13.05.2012 22:33
Умни и уместни въпроси!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене