Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441076
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
20.03.2012 21:42 - 777
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1687 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.03.2012 21:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм съдник и грешник.
Син и копеле.
В крилете си нося кинжали,
натежали от грехове,
в очите ми демони раздират
безоблачно синьо небе.
Политам надолу.
След мен Дяволът
се смее с глас на дете.
Адови хрътки разкъсват ме,
в главата си чувам ангелски гласове.
Змии се впиват във веригите,
напоени с омраза. Разяждат ме.
От болка притварям очи.
Мракът и светлината сблъскват се...
Възкръсвам. А около мен се раждат светове.
И ще дойда със последния потоп.
На своя трон с ехидната си усмивка
ще ме чака Падналият -
името му е Легион.
Време е за последната ни битка.
Vulnerant omnes, ultima necat!  - 
всички нараняват, последния убива...

Тик-так.





Тагове:   светлина,   мрак,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене