Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439778
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
20.10.2011 23:00 - Хаос в мислите
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1800 Коментари: 1 Гласове:
6



Това ли е пътят? Освети го, за да знам, че стъпките зад мен са моите! Безкрайно много време вървя и утъпквам, а все така изглежда запустял. Безветрено и някак задушно обгръща ме ... всичко. Това, което изграждам, никога не е достатъчно и мисля си - ами ако така ще е завинаги? Всеки миг ли ще се сблъсквам отново и отново с безброй трудности? Трудности, влачещи след себе си недомлъвки и многоточия; трудности, нагърбени с такова непоносимо бреме, че чак ме задушават... Трудности, замаскирали лицата си с хищни усмивки, посяващи мънички семенца на разяждащо съмнение и безкрайно разочарование...
Колко още? Не виждам така желаният край, но се преструвам, че е толкова близо... Понякога се получава. Почти винаги - не.
Колкото повече задавам въпроси, толкова повече се страхувам. По някакъв вълшебен начин отново съм дете, търсещо отговори на изгарящи съзнанието въпроси. И питам, и очаквам - в друго време, в друга реалност.


Ако краят зависеше от мен, щях да съм Бог.
Колко нелепо и толкова просто...
 


Тагове:   пътят,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunn - Това е пътят - въпросите ти са нам...
21.10.2011 00:03
Това е пътят - въпросите ти са намерението и желанието, а стъпките действията ти, посоката напред
Keep walking ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене