Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441061
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
26.04.2011 00:18 - Hatred
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2462 Коментари: 5 Гласове:
7



Задушавам се. И имам чувството, че изпадам в един от онези тийн периоди, в които ти се иска да не те забелязват, да не ти говорят и изобщо, ако може да умреш, ама без да боли.
Глупости.
Глупости на квадрат.
Изпитвам ярост.
Това е единственото чувство, с което не мога да се справя.
То е като диво животно, затворено в клетка.
Като кървяща рана, полята с йод.
Искам да ритам и да хапя. Искам да причинявам болка. Само болка.
Искам да те боли.
И теб.
И вас.

Мен най-много...

Искам да предизвиквам сълзи, не усмивки. Искам да блъскам и да не се извинявам. Искам да се надсмивам над слабостите ти. 
Над твоите, да.
Над вашите.

Над моите най-много...

Аз съм стихия.
Искам да изгоря мястото, което наричаш дом.
Вещите.
Спомените.
Твоите.
Вашите.

Моите най-много...

Искам да живея по закона на джунглата.
Ти да си слабия.
Мисля, че знаем какво ще последва.
Искам дъжд, който да почисти ненужните.
Това си ти.
Това сте вие.

Най-вече аз...

Всяко вдишване е ужасно.
Като преглътнат писък.

Тежи ми цялото небе.
И отвсякъде ме спират граници.

Мразя.
Нищо не знаеш. Затова не говори.

Всичко е една грандиозна грешка.
Ти. И ти.
Всички вие.

И най-вече аз...


Тагове:   nevermind,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sorrowfulwolf - -_-
26.04.2011 10:11
The thin line between love and hate.
цитирай
2. sorrowfulwolf - http://www. youtube. com/watc...
26.04.2011 14:00
http://www.youtube.com/watch?v=7RBEQ8tgNFo , ако си падаш по Мейдън :)
цитирай
3. damned - ...
26.04.2011 15:11
Песента е супер. Благодаря! :)
цитирай
4. soho - Познато чувство
03.05.2011 19:56
Познато чувство
цитирай
5. vladoangelov - Много добре.
22.06.2011 00:31
Много добре.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене