Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439760
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
09.03.2011 02:01 - Невероятно. Съвършено. Начало.
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2827 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес прочетох книга, която промени коренно възгледите ми относно съществуването като цяло и в частност моя живот. Звучи странно, дори нелепо, но мисля че е истина. Сякаш чрез нея открих в себе си бент, задържащ милиони капчици истина, който след като прелистих и последната страница от книгата, се пропука и усетих заливаща ме вълна от... просветление и облекчение. За първи път ми се случва да изпитам подобен водовъртеж от чувства. За първи път сетивата ми са наситени до краен предел. Тази книга не е за лично усъвършенстване, медитация или диети. Тази книга е като приказка. Аз съм детето, а автора ми я разказва за лека нощ. Целува ме по челото и на излизане от стаята оставя светната нощната лампа. Аз съм детето, което точно преди да заспи я изгася, защото вече не се страхува от тъмното.
Вече знам - от другата страна на страха е свободата.

...

Замислям се и осъзнавам, че тази книга всъщност е избор. Моят избор. Да съм в този град с точно тези хора, които споделят моите виждания за нещата. Да говорим за четенето като духовно израстване на индивида. Да изявя желание да я имам и след няколко дни да видя, че ми я носят...
Всяка крачка ме е водела към този момент. Към книгата със странно заглавие и резюме, с прекрасна корица и с непознатото име, означаващо автора. Тя бе ключа към Вратата, картата към съкровището, може би дори фарът на пристанището в бурна нощ за кораба със счупен компас...
Тепърва ще преоткривам света. Като че ли отново се раждам и поемам първата си глътка въздух. Невероятно. Съвършено. Начало.
 
...

Моят изгрев настъпи.



П.С
Няма да споменавам конкретни имена и издателство. Ще се радвам, ако
всеки сам намери "своята" книга. Пожелавам ви го! 


Тагове:   съвършенство,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sorrowfulwolf - Ех, надявах се да издадеш името на ...
09.03.2011 02:51
Ех, надявах се да издадеш името на книгата... :)
цитирай
2. jivi93 - Много е хубаво да намериш Книгата!
09.03.2011 09:04
Защото човек трябва да прочете само няколко книги в живота си, но, за да разбере кои именно, трябва да прелисти хиляди.
цитирай
3. sorrowfulwolf - Жалко. Явно ми предстои да изчета ...
09.03.2011 23:42
Жалко. Явно ми предстои да изчета още толкова книги, колкото съм изчел до сега... :)
цитирай
4. damned - ...
09.03.2011 23:54
sorrowfulwolf написа:
Жалко. Явно ми предстои да изчета още толкова книги, колкото съм изчел до сега... :)

Дерзай! :)
цитирай
5. puppeteer - Майкъл...
22.03.2011 17:23
Нютон...книгата трябва да е първата от поредицата ;)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене