Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439734
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
30.11.2010 10:56 - Искам. Съм.
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1260 Коментари: 0 Гласове:
2



Помниш ли какво е да плачеш? Сине на "мека" Мария.

Гледай ме, когато не говоря.

"Като теб бях, като мен ще станеш."

Вярваш ли?

Убих носителя на благата вест. В главата си чувах песнопения. Кряскащи, противни звуци. Камбани. Дим от тамян. 

С кръвта Му рисувам слънца.
Премахнах всичко, което не съм.
Дръзвам да скоча. Да летя. Аз съм чистата Истина.
Търсиш ли ме? Понякога? Защо не сега?

Искам изкушения. Да ме разяждат угризения. Вече не усещам във вените кръвта.

Искам да бъда хоризонт. Тук и там. Небето е еднакво за всички. Малката мечка се вижда през лятото. Кога за последно погледна натам? Искам да съм отчупен камък от скала на брега на океана. Да видя дъното. От там дойдох. От пръст съм направена. И в птица ще се превърна. Шизофренично ми е. Искам да съм болка. Да убивам последователно всичко, което обичаш. Обичаш себе си.

Себичността ми е майка. А по пълнолуние настръхвам от протяжния вой на вълка-единак. Баща ми. Началото. Големият взрив. Космически прах. Името ми е легион, защото сме много. И... дайте кесаревото, кесарю! Краят е близо.

Искам време и получавам... вечност. Нося в себе си 20 000 волта напрежение. Гръмотевицата закъснява винаги с 3сек. Мразя физиката и обичам да пея. Елементарно, Уотсън...

Живея на сцена и съм в ролята на себе си. Не мога да се изиграя. Ръкопляскания и ме викат на бис. Клоунът си спечели приятели. Имам си широка, червена усмивка, нямам си спомени и име. Аз съм перука и балони.

Искам парашут, а имам камък, вързан на врата. Като изтърсака в котилото, мен ме чака канала. Да пукна дано, пожелаваха ми някога. Много скоро, обещавам, ще дойде Другия. Не разбираш и поставяш диагноза - ши-зо-френия. И ха-ха-ха. С едни и същи ръце галя и убивам. С котешка грация пристъпвам, а в себе си нося ... светлина.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене