Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440972
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
02.07.2010 17:13 - Името ми е Себичност
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1336 Коментари: 0 Гласове:
1



Двуличница. Със затворени очи
се моля. Да не би да видиш
себе си там. Отразен.
Изгарят пръстите, докоснали
икона. Без вяра
пропуква се живота ми
по линията на невъзможното. Сълзи
от кръв проливат
заради мен.
Механично. Всичко. Е.
Утре развратница съм и
удрят ме - себеподобните ти.
Мъже. Удоволствие
изпитват. И задават въпроси.
Името ми е Себичност.
А Страстите ми са Христови.
В тъмното
не ме разпознаваш,
а аз се усмихвам. Разминаване
на души и погледи, нарочно е.
Защото аз така казвам.
Рискувам и ... продължавам.
А (к)рая е новото начало.
Да бъда - това умея.
Възкръсвам.

Да си кажем истината -
да посрамим Дявола.



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене