Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441062
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
06.02.2010 19:19 - Днес... Както вчера, както утре...
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2121 Коментари: 4 Гласове:
1



Не е живот това, което живееш, като свързваш двата края. Не е. Не е!!!


Днес не вярвам в Бог. Днес навън вали сняг и не вярвам, че слънцето е някъде там зад облаците. Днес не е необикновен ден. Днес е събота. Днес си мисля за много неща. Днес не съм казала "Благодаря" или "Обичам" - днес няма никой, който да чуе тези думи. Днес...


Днес не вярвам, че всичко все някога ще се оправи. Днес съм реалист. Днес съм тъжна. Както вчера, както утре.
И днес свързвам двата края - на живота си, на мислите, на думите.
Днес ми се иска да попитам Бог дали е справедлив. Дали смята, че като на едни дава повече, а на други по-малко, постъпва правилно. По негова воля ли са болестите на старците ми, мъката на майка, алкохолната реалност на татко и моята безнадежност. Така ли е трябвало да бъде, за да израснем аз и брат ми по-корави, по-безкомпромисни, по-жестоки. На други защо е дал спокойствие и щастие, а за нас си е затворил очите. Предначертал ли е стъпките ми и защо ни е дал повече самота, отколкото на другите. Честен ли е? Там ли е? Бог ли е?

Не зная. Не вярвам. Навън и отвътре е снежно. Далеч съм от всичко и мисля. И пиша. И плача. И стискам зъби.

...

Както вчера, както утре...





Тагове:   както,   Вчера,


Гласувай:
1



1. darkenedangel - Хей ... прекрасно момиче с голямо сърце и добра душа ...
06.02.2010 20:00
Вярвай, че всичко, което те сполетява е заради това, че си достатъчно силна ... И благодари, че си такава ... Намирай сили да се усмихваш, защото ти и твоята същност е всъщност реалността, не заобикалящото ... И вярвай, вярвай в доброто ...
Много прегръдки от мен! :)
цитирай
2. damned - ...
06.02.2010 20:34
darkenedangel написа:
Вярвай, че всичко, което те сполетява е заради това, че си достатъчно силна ... И благодари, че си такава ... Намирай сили да се усмихваш, защото ти и твоята същност е всъщност реалността, не заобикалящото ... И вярвай, вярвай в доброто ...
Много прегръдки от мен! :)

Благодаря за подкрепата! Прегръщам те и аз!
цитирай
3. chris - тук СЪМ но не МИ се сърди че СЪМ ТАКЪВ ...
07.02.2010 14:15
тук СЪМ но не МИ се сърди че СЪМ ТАКЪВ /усмивка/ сори снощи съм си полял лаптопа с коняк и някои от бутоните му в момента не работят / горе главата!
цитирай
4. damned - ...
07.02.2010 23:20
chris написа:
тук СЪМ но не МИ се сърди че СЪМ ТАКЪВ /усмивка/ сори снощи съм си полял лаптопа с коняк и някои от бутоните му в момента не работят / горе главата!

Така и предположих ... ;) Обаждай се от време на време, да знам че си там някъде ... ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене