Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439766
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
31.10.2009 20:24 - За Бог и Детето
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1462 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 31.10.2009 21:27


Той не вярваше в Бог.
И Бог загуби вяра в Детето си.

Но го взе при себе си.
Каза му:
- Животът ти е като едно снежно поле... Погледни това поле.
Виждаш ли двете следи от стъпки, оставени в снега?

- Да - отговори му Детето.

- Това са твоите и моите следи... Aз през целия си живот съм бил до теб. Ти просто не си г
и виждал - отговори му Бог.
- А виждаш ли, че понякога стъпките в снега стават само едни? Тогава животът ти беше най-тежък и най-труден.

- Но защо, когато ми е било най-тежко и най-трудно, ти Господи, си ме оставял да страдам?
Къде си бил... 3ащо не си ми помагал, когато си ми бил най-необходим и си ме оставял сам - попита го Детето.

Господ само тихичко му отговори:

-Тези единс
твени следи са мойте.
Нима не виждаш, че тогава съм те носил на ръце?



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. summerstorm - уау...много силно...
02.11.2009 17:53
уау...много силно...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене