Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 441037
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
26.09.2009 15:33 - Моят Най-щастлив ден ...
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2738 Коментари: 2 Гласове:
2



Първо да кажа, че въобще не е нужно да се чете този пост, поради простата причина че не съдържа нищо интересно... Но за мен е важно да споделя, защото днешния ден е един от най-хубавите в живота ми! Поради ред лични причини...
И така...

Днес съм щастлива! Не мога да пиша стихове по този повод, затова ще го карам на свободно съчинение. ;-)
Сутринта се събудих с неохота, поради простата причина че трябваше да ходя до даскало. В последствие реших, че ще пропусна и си легнах отново. ;-) Много безотговорно от моя страна, но не ми пука особено.
Станах към обяд, пуснах си Камелот и по-специално The inquisitor (за разсънване е много добро ;-) ) и си проверих пощата. Не че очаквам някой да ми е писал, и все пак...  Изведнъж сред всичките спам писма и реклами погледа ми попада на писмо от човека, когото обичам повече от живота си!!! В първия момент просто не можах да повярвам на очите си! ТОЙ е намерил време да прочете всичко което съм му писала, споделяла и прочие и дори ми е отговорил. Принципно няма време за такива неща - твърде зает човек е... Но действително дори и 2-та реда, които е написал, ме накараха да се разтреперя и сърцето ми да се разтупти до пръсване. Не знаех какво да направя и затова се обадих на моя близнак по душа и с всякакви възклицания и безпричинен смях и" споделих случилото се. Много се радвам, че ме разбра и двете отделихме доста време, за да обсъдим случилото се. ;-) Щастлива съм!!! И не знам какво да направя, за да изразя обичта и вълнението си... Всичко ми се струва различно - времето навън, хората по улицата и дори котката ми е по-кротка и мърка като я гушна (сиамска котка = дивак ;-) )... Бях забравила какво значи да си истински щастлив заради малък жест и то от любим човек. Просто е... неописуемо...

Надявам се в близко бъдеще отново да ме изненада - дори и с 2 думи да е... За мен това значи много...



Тагове:   Моят,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. summerstorm - :)))))
27.09.2009 22:02
Понякога съвсем неочаквано ти се доживява истински, нали....
цитирай
2. damned - ...
27.09.2009 22:07
Стига да има за кого...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене