Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 440796
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
08.12.2008 20:24 - Писмо до Дядо Коледа
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 1545 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.12.2008 20:25


Скъпи Дядо Коледа!

Знам, че през изминалата година не бях от най-послушните.. Направих доста грешки и нараних доста хора, но знам че ще ме разбереш и ще ми простиш.
Тази година искам (ако не те затруднявам много) най-вече здраве за себе си и близките ми хора. Ако може на мама да и" върнеш усмивката, защото определено ми липсва... Тя не вярва в теб, но ти си добър, и знам че ще го направиш заради мен. Да дадеш на татко малко здраве и професионални успехи.. Моля те на брат ми, когото толкова обичам, да донесеш любов и вяра в доброто... Не искам много, нали...? Или...?
Занеси на моята най-скъпа приятелка, която е далеч от мен, усмивки и щастие. Ти най-добре от всеки друг знаеш, че го заслужава. Нека през идната година да успее да си вземе изпитите, книжка и да намери своята половинка. Иии... ако може и един шоколад да и" занесеш от мен, ще съм ти много благодарна. 
За всички останали приятели ще поискам здраве, късмет и любов. Но не им казвай, че са от мен желанията...
За себе си няма да искам кой знае какво. Само здраве, щастие, нови приятели. Старите ги загубих, Дядо, но пък вярвам че ще имам нови, още-по добри. Май че се поувлякох... Та, това са ми желанията.. Не подминавай дома ми, както миналата година... Желая ти приятна околосветска обиколка и се облечи хубаво да не настинеш.

Подпечатано с усмивка: :)

С уважение: Слав 


Тагове:   дядо,   писмо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glarus - Много здраве
22.12.2008 13:35
късмет и любов - писмото ти е прекрасно!
цитирай
2. damned - Прегръщам те силно! И благодаря! :)
05.07.2009 01:07
Прегръщам те силно! И благодаря! :)
цитирай
3. roden - Ама че ме усмихна
26.11.2016 18:47
За първи път съжалих, че не съм Дядо Коледа :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене