Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439797
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
26.12.2012 14:52 - "Като в сън непробуден..."***
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 4826 Коментари: 2 Гласове:
2



"С чий очи сънувам, чий е този лик обречен?
 Смъртен глас ми се причува и отеква с вик далечен…
 Как да зърна да погледна, чуждий образ да прегърна,
 на лицето ми студено грях в надежда да превърна?
"  

Като в сън непробуден…

се лутам из снежни полета

търся следите твои,

но съм сляпа и безнадеждна.

Заравям пръсти в земята.

Думите отлитат като гарвани черни

още неизречени, лъжовни;

мислите за теб създават хаос

и нямам сълзи вече.


Насред полета снежни

може би сънувам в сън непробуден,

как с косите си самодивски

сърцето ти нежно убивам.


И
 се смея ехидно,

и плача безгласно, защото 

в сън неопробуден усещам...

че си далечен за мен така,

както за дървото с корен
е далечно небето.








Тагове:   обич,   сън,


Гласувай:
2



1. mt46 - Поздрав,
26.12.2012 16:10
Сънуваща! Пожелавам ти светло сбъдване!...
цитирай
2. damned - :)
27.12.2012 11:50
mt46 написа:
Сънуваща! Пожелавам ти светло сбъдване!...

Благодаря за топлите думи! Поздрави и на теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене